FAQ

Her på siden har vi opstillet vores svar på nogle af de mest adspurgte spørgsmål angående vores webshop/ forretning.

Finder du ikke svaret på dit spørgsmål her, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os på telefon 44 91 82 66 eller info@trendysport.dk.

 

1: Kan jeg finde jeres produkter i et katalog?

- Hos trendysport mener vi, at skiløb rundt om træerne er sjovere end at skære dem ned til papir. Derfor producerer vi ikke trykte kataloger. Men du kan selvfølgelig se alle vores produkter fra Spyder, LEKI og SHRED her på siden samt også Spyder på Spyder.dk.

 

2. Kan jeg købe jeres produkter andre steder i Danmark?

- Vi har det privilegium at sælge Spyder, LEKI og SHRED eksklusivt til vores danske kunder, hvilket betyder, at produkterne kun kan købes via vores webshop eller i vores forretning på Sortsøvej 6 i Herlev.

 

3. Hvornår har I åbent i jeres showroom?

- Som udgangspunkt påbegynder vi vores 'sæson' omkring 1. oktober, hvor vi har åbningsweekend i vores forretning. Derefter er kunder og andre interesserede velkomne til at kontakte os for at høre øvrige åbningstider resten af året.

 

4. Hvad er den forventede leveringstid på min bestilling?

- Den forventede leveringstid er mellem 2-5 dage afhængig af ekspeditionstiden.

- OBS: Du kan med fordel læse mere info om levering under Handelsbetingelser (link).

 

5. Hvad koster leveringen af min bestilling?

- Vi har et fast ekspeditions- og fragtgebyr på DKK 49,-, men køber du for DKK 1.000,- eller derover, er der fri fragt.

 

6. Kan jeg få leveret min bestilling til en anden adresse end min hjemmeadresse?

- Ja, det kan du godt. Du bedes i så fald indtaste den ønskede leveringsadresse ved bestillingen. Husk, at du også kan få leveret med døgnposten eller til din arbejdsplads.

 

7. Kan jeg selv afhente min bestilling?

- Ja, det kan du godt. Du bedes i så fald indtaste dette ønske i bestillingsformularen eller kontakte os direkte på telefon 44 91 82 66 eller info@trendysport.dk, hvor du bedes oplyse ordrenummer.

 

8. Hvorfor skal jeg oplyse mit telefonnummer, når jeg bestiller via jeres webshop?

- Hos trendysport forsøger vi altid at yde den bedste service til vores kunder, og skulle vi have spørgsmål/ svar angående en bestilling, er det mest hensigtsmæssigt, at vi har mulighed for at ringe direkte til kunden.

- OBS: Du kan med fordel læse mere info om vores persondatapolitik under Handelsbetingelser (link).

 

9. Kan jeg følge min bestilling via 'Track & Trace'?

- Ja, det kan du godt. Når du foretager en bestilling til levering, modtager du en ordrekode, så du nemt kan følge din bestilling på nettet.

 

10. Kan jeg betale med Mobile Pay?

- Ja, det kan du godt men desværre ikke via vores webshop. Til gengæld har vi som noget nyt indført Mobile Pay som betalingsmulighed, hvis man køber via vores showroom på Sortsøvej 6 i Herlev.

Gå til top